Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 25, 2012
Image Size
192 KB
Resolution
1676×1152
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
534 (1 today)
Favourites
27 (who?)
Comments
14

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Shutter Speed
1/100 second
Aperture
F/8.0
Focal Length
33 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Jan 22, 2012, 4:44:13 PM
Software
Adobe Photoshop CS Windows
Sensor Size
21mm
×
Perfect Crime by Asenva Perfect Crime by Asenva
A shot from my Perfect Crime music video that I did :3 It was super fun to do this shoot and I really liked this shot :D

[link] <--Music Video

Yue is my Dollzone Lotus
Tre is my Doll Family LingYu

Please do not use my photo without my permission :)
Add a Comment:
 
:iconkibkain:
KibKain Jan 28, 2012
I love the video. Tre is really going for her hm? :P
This shot is really great.
Reply
:iconasenva:
Asenva Jan 29, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah he is a hopeless fool in lurv lol But Yue is head over heels for Kai XD
Reply
:iconkibkain:
KibKain Jan 29, 2012
Aww haha triangles triangles \o/
Reply
:iconrockinichigo:
Rockinichigo Jan 27, 2012  Hobbyist General Artist
Weeeeeeee I like their positions~! And heeeeey my bows!! XD I will send you better ones, cuz she deserves ones that are a little blinged out hehehehehe!
Reply
:iconasenva:
Asenva Jan 27, 2012  Hobbyist General Artist
YESHHHHHHHH your bowssss <3 They are going to show up in another video I am posting too lol :D
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BLING!!!!
Thank you nachan :D
Reply
:iconrockinichigo:
Rockinichigo Jan 28, 2012  Hobbyist General Artist
Yay~! And I should be able to at least get my DoA shop thread done soon, with a couple of pics. It won't be complete until I can get all the clips done, but I can at least have a couple ready to show. :]
No prob!
Reply
:iconstaciastarburst:
StaciaStarburst Jan 25, 2012  Student Digital Artist
I like them together. ^^;; This video I was like- Tre and Yue; YES. And then its like- I love her with Kai, too. I: cx Great shots. <3
Reply
:iconasenva:
Asenva Jan 25, 2012  Hobbyist General Artist
Thank you so much :D Yeah they are fun to put together but I gotta love my Yue and Kai time hehe
Reply
:iconstaciastarburst:
StaciaStarburst Jan 25, 2012  Student Digital Artist
cx Totally understand! cx
Reply
:iconshadowwolfiex3:
This was y fav picture from the music video <3 (but all of them were awesome ;3)
Reply
Add a Comment: